Sebepsiz infertilite demek günümüz teknolojisi ile tanı koyulamayan bir durum olabilir demek. Hamile kalmak çok komplike bir durum, yani bir sürü şey peş peşe gerçekleşiyor. Bu basamaklardan biri hata verirse bebek olmuyor. Çok basamaklı bir işlem olduğu için günümüz teknolojisi tüm anomalileri saptayamayabilir. Böyle düşünürseniz daha doğru olur. Yaşınız genç, denemeye devam edebilirsiniz ama tüp bebeğe de olumsuz bakmayın bence neden olmasın ki? Yaşınız gençken tutma ihtimali de daha yüksek olur. Bir de her şeyden önce stresten mutlaka kurtulun, çok çok büyük engel hamile kalmakta.