Evet bugün doktora gittim 13. Gün yumurtlama günüm. Doktor rahim yumurtalik her şey muntazam dedi eşimin sperm testlerini gösterdim onlarda çok iyi nasıl iki yıl olmadı bu sonuçlarla diye şaşırdım. Sebepsiz infertilite zordur dedi tüp bebek önerdi. :( Yaşım 25 tüp bebek için çok erken görüyorum ayrıca da ikimizde de hiç bir sıkıntı yok ee niye tüp bebek diyorum