Bi sorum olacaktı bilgisi olan yardımcı olabilirmi bugün kontrole gittim doktor her şey iyi dedi sırt ve kasık agrısı oluyor doktor dedi cuma günü nst çektir dogumhaneye gel o gün nöbetçiyim dedi cuma 40 hafta olacağım neden öyle dedi anlayamadım yardımcı olurmusunuz çatı muaynesi olmadım hiç bu arada