Zabite ne kullandınız ilaç başlamışlarmıydı size? Ben ağrı hissetmiyorum anlamadım bende.kızım arada toplanıyor ve çok hareketli demek ki onlar kasılmaymış ilk gebelik oldugu için anlamıyorum.adalat ve ciğer geliştirici başladı yarın yine nst çekilecek yine sancı çıkarsa ona göre konuşcaz dedi.38leri görürüz inş🙏🏻