nhl_1 Kızlar sabah 9da uyandım 5 dakika arayla bebiş sağ tarafa toplanıyor toplandığı yer tas gibi oluyor doktorumla iletişimdeyim biraz daha takip et nstye bağlarız dedi, ağrım sancım yok ama suan hafif kasıklarım ağrıyor sadece
Omerhatice nhl_1 eğer düzenli ise takip et canim doktoruna söylemen iyi olmuş.. Düzenli olan kasılmalar sanci sayılıyor ama bazen bebis yanıltabilir içini ferah tut Allahn izniyle hakkına hayırlısı olsun.. Önemli olan düzenli aralıkları onlara dikkat et
Betuldoksan nhl_1 aynı olayı bende 30 haftalikken hissettim ama ben kasılmayi bebek hereketi sanardim ağrım var diye acile gittim hafta sonu idi gittiğimde düzenli kasilmam çıktı mudahele ettiler nesete bağladılar en son birtane serum taktilar sancıya bakacaktilar o serum ile sancim varsa nstde çıkar bu serum sayesinde ama yoksa ağrıların da kesilir dedi heşire serum bitince baktılar herşey normale dönmüştü eğer sancim çıksaydı yatıracaklardı beni benim ikinci doğumum olacak ilk doğumum 35 haftalik oldu o sebebten bana erken doğum riskim var dikkat et demişlerdi dikkat edin derim bir tane doktor ile uzun ucun konuştum açılım kapısında doktor bana kasılma erken doğum belirtisi yada doğum başlangıcı oluyor demişti birde senin ilkin erkek doğmuş çok çok dikkat et demişti magnezyum ilacı verdi bana kasılmalarını önler rahatlatır seni dedi gerçekten o ilaç sayesinde iyiyim çok şükür arada yine ağrım oluyor ama dinlenince geçiyor şuan 31+5 teyiz bizde rabbin zamanında dogum nasip etsin herkese
Bsmlh nhl_1 nst şart bende 32 basladım sonra 37 de aldılar adalat ile durduruldu ama son zaman artık toplanma coktu ben sancı hiç hissetmedim nst çıkıyordu hep dr kopma canım
Aleynaaslan48 Ya benimde bir kaç gündür ağrım var. Kasilmayi nasıl hissediyorsun kasılma olduğunu nereden anliyosun
nhl_1 Aleynaaslan48 ya bebek sağ tarafa toplanıyor toplandığı yer aşırı sert oluyor doktora sordum hemen
nhl_1 Omerhatice benım bebıs bıde erkencı doğum kanalında suanda doktor istirahat verdı 10 gün boyunca en azından 34ü doldursun 😓😓
nhl_1 Betuldoksan benimde erken doğum riskim var erkek bebek benimkiside normalde erkekler geç gelir derlerdi😂 aşırı aceleci olduğundan maalesef yatış verdı normal doğum yapacaktım ama çatım maalesef uygun olmadığından 34ten sonra bekleyebildigimiz kadar bekleyip sezeryan icin gün verilecek
nhl_1 Bsmlh sancı bende hiç hissetmedim sadece sağa toplandı sabah 3 4 kez ama suan iyiyim Allah’a sukur hıc yok
Betuldoksan nhl_1 olsun rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin allahın yazısı bu her hamilelik bir değil her bebek zamanında doğmaz kimi geç doğar kimi erken kimiside doğmadan çıkar gider senden saglikli olsun haftasında güzel bence korkulacak bisey yok
Betuldoksan Burcubd evet ama bunun nekadar sürdüğü ve ne sıklıkla olduğu onemli bende bunu yeni öğrendim valla ilk doğumunda hiç sancim bile olmadığı için şancı ve kasılmayi bilmiyorum ama bu hamilelikte 32 haftaligiz şuan bir iki hafta önce ağrı nedeni ile acile gittik düzenli kasılma cikti ben bebek hareketi sanardim bunu ama değilmiş hemşire bana ne sıklıkla oluştuğu ve süresi önemli demişti anlık oluyorsa sorun yok ama 5 dakikada bir 3 4 dakikaki geçecek sekilde vuruyorsa kasımladır demişti ayrıca kasılma doğum başlangıcı yada doğum belirtisidir demişti benim hatta erken doğum riskim var ara ara kasilmalarim oluyor ilkim erken doğdu 4 hafta erken diye buda erken gelebilir dedi doktor
Nureda28 nhl_1 ve 32.ci haftaya gireceğim 29.haftadan sonra çok fazla karnım sertleşiyrdu doktor günde 10 kereye kadar normal demişti fazlası erken doğum belirtisi
Sevi36610 Betuldoksan bebek hareketlerini kasılma olarak mı görmek gerekiyormuş anlamadım? Benim arada toplanıyor günde bi kaç kez ama aşırı hareketli dans ediyor sanki içerde.
Sevi36610 bugün nst de benim de kasılma çıktı fakat ben birşey hissetmiyorum.adalat başladı ve ciğer geliştirici vuruldum.35+6 haftalığım.bu adalatın yan etkisini gördünüz mü? Bebekte kilo alımını azalttığı felan yazıyor forumda Merak ettim.birde ne kadar süre rahatlattı sizi ve erken doğumu ne kadar önledi ?
Zabite Sevi36610 bendede 28 haftadan kasilmalar vardi 2 haftadir beni uyutmuyor doktoru aradim doğum olabilir acil gel 36 +4 uz
Mavilotta Sevi36610 bebek hareketi değil o aslında. Karnın rahim kasılıyor karnın küçülür gibi oluyor bebeğin şekli çıkıyor karnın sertleşiyor hafif bel kasık ağrısı oluyor bu esnada. Bebek hareketi sanıyorlar
Sevi36610 Mavilotta bende bel ve kasık ağrısı yok nst de çıkan sancıyı bile hissetmiyorum anlamadım gitti.adalat fayda eder inş 2 hafta daha bekler bu kız.video çektim yükleyecektim ama nasış yüklendiğini bilmiyorum.