gullcannn Hercai00 Tam adet olmam gereken gün yaptırmıştım. 28. Gün yani 861 di. Ama geç döllenme vs olabilir herkesin değeri aynı olmaz canım
Burcu_NFUE Hercai00 benim dört gün geçmişti 19.7 idi . Geç döllenme olmuş olabilir beta değeriniz gayet güzel o değeri görmek isteyen bisürü kadın var şükür edin bence .🌝
Saliha16 Hercai00 benimde adeti 24 gün geçmişti 388 çıkmıştı 5 gün sonrada 2339 a yükselmişti. Geç döllenme olabiliyor başkalarıyla kıyaslamayın bencede önemli olan iki günde bir iki katına çıkması
GamzeBaz Hercai00 herkesin beta farklıdır canım 😊kıyaslama yapılamaz gün aşırı 2 katı artış varmı takıp etmek gerek 😊
Nursel725 Hercai00 Hercai00 değeriniz gayet normal niye panik yaptınız ki . Herkeste yüksekten başlamıyo . Önemli olan düzenli artması değerin . Yoksa çom yüksek olup kimyasal gebelik geçirenlerde var kıyaslama yapmak gereksiz
HaticeNur34 @Hercai00 regl olmadan önce vermiştim 462 çıkmıştı 3.5 4 haftalık falandık o zaman şuan çok şükür 10 haftalıgız 😊
Selen37 Adete 4 5 gün kala 19 çıktı. Sonra 2 günde 1 verdim 2 ye katladı tabi en son baktırdığımda 4500dü. Herkesin beta değeri aynı olmuyor önemli olan 2 ye katlanması 🥰