Boşverin kimseyle kıyaslamayın kendinizi herkesin süreci farklı bu süreçte bunu anladım. Hatta kişi ikinci ya da üçüncü gebeliğinde bile farklı bir süreçten geçiyor. Uygulamayı da yakında silmeyi düşünüyorum. Faydalı tarafı var ama bana daha çok zarar verdiğini anladım. Herkes mutlu olur umarım bu süreçte.🙏