Nglmz iyi bari ya 26 haftalık hamileyim en geç 33 de hazırlamak istiyorum ama şuan ev alıp taşınma olayimiz olabilir inşAllah olursa taşınınca hazirlicam mecburen 🤗 ama kıyafetlerini falan aldım yıkayıp kurutup utulicem 🥰 bende tansiyon hastasıyım erken gelir diye korkuyorum açıkçası birde bu taşınma olaylarında Allah korusun 😌 sizde sağlıcakla alın inşAllah kucağınıza