Sevde2020 ay bilirim kaşıntıdan geceleri uyuyamıyordum, özellikle ellerimin içi ayaklarımda da vardı, doktor karaciğer emzimlerime baktırdı şükür bi şey çıkmadı ama önemli bi konu siz de nolur nolmaz bi baktırın ona mutlaka, belki sağlık ocağında bile yapılıyordur sorun, egzama olabilir dediler bana, ibrahim saraçoğlunun dut suyu önerisini denedim şükür zamanla geçti, sizinki alerji de olabilir çünkü tüm vücutta varsa doktorum yediklerine bi kontrol et sık yediğin şeyleri kes dene demişti yumurta süt yoğurt alerjisi bile olabilir