Sevde2020 Kızlar iyi akşamlar 22 haftalık gebeyim, 3 haftadır aşırı kaşıntı yaşıyorum vücudumda kasinmadan alamıyorum kendimi neden olabilir bu yaşayan oldu mu böyle bişey, görünürde kızarıklık falan yok 😔😔
MercimekveAnnesi16 Sevde2020 bende çok kaşınıyorum en başından beri bilmiyordum hep tırnaklarımla kaşıdım aşırı çatladım daha 18 haftalığım bacaklarım özellikle karnım değil de çok şükür
Selcan- Sevde2020 bnde 33 haftadan snra oldu her hafta dogum karari aliyoruz neler cektim sabrediyorum cok az kaldi gebelik alerjisi sanrm tam teshis koyulmadi acillerde verilen losyonlarla durdum gecen haftaya kadar ve ciger gelistirici ignede ise yaradi en cok o rahatlatti prospektusunde alerjik reaksiyonlara iyi geldigi yaziyor . Sonuc suan iki gun iyi iki gun hic uyumadan kasiniyorm ve sukrediyorm . Doktorunuzla kesnlikle paylasin her hafta karaciger enzimlerime bakiyor doktorum ne olur ne olmaz dye gebelik kolestazi olabilir her an degerler yukseleblr dye ve ilaclarimin hepsinide kesti 33 haftadan itibaren. Sizde doktorunuzla paylasin gerekli tahliller yapilsin umarm temiz cikar Allah dusmanimin basina vermesin miss gbi gecrdgm bgne kadar hic sikayetm yoktu kasintiyla karsilasana kadar mahvetti beni hala vucudumun her yeri yara cok gecmis olsun
Sevde2020 MercimekveAnnesi16 evet karnımda kaşıntı yok benim bacaklarımda çok fazla kaşıntı var catlicakmi bilmiyorum 😏
MercimekveAnnesi16 Sevde2020 dediğim gibi tırnak sürmeyin çokta tatlı kaşınıyor kaşımamak imkansız ama yavaş ve tırnak sürmeden kaşırsanız daha iyi olur valla basenler kalçam aşırı çatladı benim
Sevde2020 Selcan- çok teşekkür ederim Allah kurtarsın sağ salim hepimizi insallh ya şifa versin Rabb’im bizlere 🌸
Hlyaaaa Selcan- çay özü ağacı kremini bi deneyin. Bende de kolestaz var. Bu krem baya rahatlatti beni.
Selcan- Sevde2020 ben stresle alakali oldugunu hic dusunmuyorum icten bir kasinti resmen yiyordu icimde br seyler keske stresten olsaydi 😊 benm once karnimda basladi kizariklik ve kabartiyla devam etti derim iki uc kat oldu .
mervebolatkirac Sevde2020 öncesinde olmuyordu artık ben yoruluyorum kaşımaya eşim devam ediyor doktoruma bi dahaki kontrolde sorcam bakalım
Hlyaaaa Sevde2020 canim merhabalar. Kasintiyi ihmal etme karaciger enzimlerin artmis olabilir. Hemen test yaptir. Bende de var gebelik kolestazi diyorlar arastirabilirsin. Kizariklik yok ama dehset bir kasinti oluyor vucutta. Ozellikle el ve ayaklarda. Ben ursactive ilac kullaniyorim 2 aydir o sekilde enzim degerleri biraz dustu ama tamamen gecmedi. O yuzden 37. Haftamda sezeryan olcam 1 hafta kaldi. Yediklerinizde kasintiyi artiriyor. Yagli seylerden uzak durun. Yumurta domates cilek tatli bunlar da asiri kasindiriyor. Diyet esliginde ilac kullaninca degerler daha kolay dusuyor.
Selinish_ Beni kaşındıran şey çilekmiş 😒 çok sonra farkettim. Yedinin bir şey de dokunabilir . Bol bol yağlan ve kaşıma gerçekten dönüşü yok
Hlyaaaa Selcan- rica ederim. huncalife dan aldim trendyolda da var huncalifeninki. Farmaside de gordum ama onu kullanmadim.