Eski9 sormayın evde temiz dursa bizde dinleniriz ama olmuyor malesef mecbur yapıyoruz yorulmamak elde değil gecede uyku desen oda yetmiyor sağa dön sola dön uyu derken saatler geçmiş oluyor neyse ki son haftalardayız kızıma kavuşsam diyorum millette sonra hiç doğmasaydı dersin diyor ay yok kucağımda olsunda öteki türlü yok doğum sancısımı yok bebek hareket niye etmedi falan kurup duruyoruz her şeyin zahmeti doğsun da sağ salim o zahmeti de çekmekte allah kolaylık sağlar inşallah 😊