Eski9 Ben de 34+1 im, her şeyimizi tamamladık çok şükür bir oğluşum eksik👣 Bende çok panik durumu oluştu kızlar ya sizde de öyle mi? Önümüzdeki hafta nstye giricem acaba sancım çıkar mı, bir şey olur diye kurup duruyorum sürekli. Vajinama baskı oluyor bu aralar. Bir de bebiş sürekli geziniyor karnımda böyle sağ taraftan yumruk gibi çıkıyor bir sol😂 Kasılma dediğimiz nasıl bir şey, siz böyle sancımsı şeyler yaşıyor musunuz?