Msd26 esradinar bende 3. Günüm olacak taze anneyim tecrübelerimi dibine kadar paylaşabilirim 😁duyduklarımında fazlasıyla olumlu ilerliyor suana kadar rabbim herkese böyle güzel rahat yaşatsın 🧿🙏
esradinar Msd26 yaaaa nasıl güzeldir o şimdi 😍😍 rahatsız olmazsanız sosyal medyadan eklemek isterim tecrübede olur 🙈
Msd26 esradinar olur tabi siz kullanıcı adınızı söyleyin ekleyim ben ordan 😁 ilk paylaşımımızı yaptık bile emojili🤣
Sena1299 @Msd26 merhaba ben Eskişehir’deyim,11 haftalığım şu anda Yunus Emre hastanesine yakınım orda önereceğiniz doktor var mı , bir kaç doktora gittim memnun kalamadım hiç