Msd26 esradinar bende 3. Günüm olacak taze anneyim tecrübelerimi dibine kadar paylaşabilirim 😁duyduklarımında fazlasıyla olumlu ilerliyor suana kadar rabbim herkese böyle güzel rahat yaşatsın 🧿🙏
ozlmakdmr esradinar maşallah :) sizin az kalmış . Rabbım sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin Allah 👶🙏
esradinar ozlmakdmr Anadolu hastanesinde tanser şenses benim de 🥰 eğer sizin için sakıncası yoksa sosyal medyadan eklemek isterim ☺️
esradinar Gzdeses sanırım bende bu gidişle göreceğim 40. Haftayı 🙈 ay ama her an herşey olabilir sizin için çok heyecan verici Rabbim en az ağrıyla atlatırsınız inşallah 🤲🏻
Gzdeses @esradinar valla ben hiç bu kadar tahmin etmezdim ama nasip işte onlar geleceği zamanı biliyorlar 🤷♀️Amin inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza