AnneHilal Oğlumuz için isim arıyoruz, anlamı güzel olan her isme açığız tavsiye vermek isteyen olursa çok sevinirim 🤗
kelebegimm07 AnneHilal bende arıyorum. Eşimle anlaşamıyoruz isim konusunda o kuzey diyor ben Yağız ikisi yanyana uyumsuz oluyor başka isim koycaz mecbur bende burda bekliyim☺️
AnneHilal kelebegimm07 bizim de o var benim beğendiğimi eşim beğenmiyor onunkini ben bakalım neye karar vereceğiz 🤗
Cereninhobileri umudunannesiii kardeşim bu n Adı Göktuğ. Savaşçı demekmiş. Gerçekten savaşçı gibi çok yaramaz hırçın 😁
Ebrulisss Ben Eymen Ege koyuyorum 🤗💙 Atlas Asaf Eymen Asrın İsimleride asiri hoşuma gidiyor 🥰 Sağlıcakla gelsin paşa 🤲🏻
ogretmenveanneyim-61 Ali Asaf veya Ertuğrul ikisi arasındayız. Sizce hangisi kulağa daha hoş geliyor?
AnneHilal ogretmenveanneyim-61 Ali asaf güzel bence, yakın arkadaşım koymasa asaf ismini kesin koyardım 🤗 sağlıkla gelsin 🌸
2bebek3gebelik Göktuğ yada Göktuğ Mert iki isim koyup koymakta çok kararsızız eşim benim kızımın hepimizin ikinci isimleri m harfi oğlumda da olmalı diye geçiyor içimde ama tek isim kolaylığı da istiyorum bakalım hangisi ağır basıcak
AnnelikHayali AnneHilal Gökalp, Göktuğ, Göktan, Tuğrul, Arın, Ege, Aras, Orhun, Ediz. Benim çok beğendiğim isimler bunlar. ☺️
ogretmenveanneyim-61 Reyhannnyu ilk oğlumun adı da 2 isimden oluşuyor sanki tek olursa haksızlıkmış gibi geliyor şuan Bu arada onun adı da Yusuf Kenan belki fikir olur arkadaşlara 😃
ogretmenveanneyim-61 AnneHilal benim de çok yakın arkadaşımın çocuğunun adı Ömer Asaf ama ben takılmıyorum böyle şeylere. Sizlerinki de sağlıkla gelsin.