Glbnpk Sedagmlksz baş geliş halde olmasını diyorum. Benimki hala bi popo aşağıda bi baş aşağıda. Benim de kuyruk sokumu ağrım var. Sandalyeye oturuyorum ama geri kalkarken zorlanıyorum. Sebebini bilmiyorum ama artık son aya giriyorum normal diye düşündüm.
Sevi36610 Hatice4446 arada vajinamda ağrı oluyor onun dışında pek bi sıkıntım yok.35+2 haftalığım.çok hareketli bizim kız hiç durmuyor sizde hareket nasıl? salı günü sezeryan günüm belli olacak bakalım ne Diyecek doktor😍
Hatice4446 Sevi36610 Sevi36610 evet ya maşallah Hareketli bizde 36 hafta olduk ama doktorum 37 de veririm tarih dedi size erken vermiş günü ilk sexeryanmı
Sevi36610 Hatice4446 yok daha gün vermedi salı günü veririm günü dedi.muhtemelen 38+ günlerden birine verir Die düşünüyorum.evet ilk doğum olacak benim.
Sevi36610 Hatice4446 hayır miyomum var normal doğuma engel o yüzden sezeryan oluyorum.sezeryanla birlikte miyomumda alınacak inş.