Happyjunior Kesinlikle katılıyorum. Eskişehirliyim ama başka şehirde yaşıyoruz. Taa kalktım çok övdüler diye ona geldim. Bebeğimin kalbinde 1 milimlik açıklik varmış üfürük yani varla yok arasi bisey. Ama korkuttu bizi hemen amniyosentez yaptirin, down olabilir bilmem ne. Kendi doktoruma gidince bi kızdı bana saçmalama hersey yolunda olur böyle seyler diye. 1 aya kalmadı gecti zaten o problem. Ilk gebeligimiz tecrubesiziz ne gerek var korkutmaya demi. Olur hep görulen seyler dese ölür sanki. Birde eşim o güne kadar ilk defa benimle kontrole gelmisti. Sinir olduk.