Morbis Turgay Şener’e gittim muayeneye de Acıbadem’e gidiyorum. Rahim ağzımda kısalık gördü ultrasonda ve alttan muayene için kendi doktoruma yönlendirdi dini inancı gereği bakmadı boş yere tekrar muayene ücreti ödeyerek kendi doktoruma gittim acil bir durum da olabilirdi. Ayrıca bilgisine bişey diyemem profesör çok dikkatli bakıyor ama iletişim anlamında vasat biri soruları yanıtsız bırakıyor. Daha sonra Alper bey ile tanıştık gerçekten harika bir insan siz daha sormadan size açıklama yapıyor. Tekrar hamile kalırsam büyük konuşmayım ama Turgay beye gitmem.