ZerrinErtzYilmaz normalle başlayıp bebeğimin suyu azalınca acil sezeryana alındım. İlk ayağa kalkması zor oluyor gaz oluyor onun dışında uyandığım anda sütüm geldi, sonrasında evdede hep ayaktaydım misafir gelirdi annem yatsana derdi ben fıtı fıtı gezerdim. Oğlumda da ne alerjik ne de başka bir sorun yaşandı herşey çok güzel geçti. Önce Allah, sonra doktorunuza güvenin😇