normal dogum bence canim dogurana kadar cekiyorsun sancıyı âma bebegin çıkmasıyla kuş gibi hafifliyorsun ve kendi ihtiyaclarinida bebegininde gorebiliyorsun.çünkü bizim bide dogumun 3.günü sarılık yüksek çıktı 4 gün hastanede kaldım bende bebegimle ve emzirdim sürekli orda iyiki dedim yoksa yaninda kalamzdim sezeryan olmuş olsam ve o süre içinde emziremicektim bebegimi.yani normal en iyisi sonrasi içinde ozellikle