deno1 [silindi] 6 haftadayim insallah bu hafta kalp atisi duyarım 🤲 belirtiler bi var bi yok bi geliyor bi gidiyor
whitedream [silindi] 6+4 üm sabah uyandığımda istifra ediyorum gün içinde pek olmuyo bı daha bende afedersiniz kabızlık sorunu var aşırı şişkinlik yaşıyorum 😕
Morzambak Hiç bir şey yok. Henüz doktora gitmedim. Şu an 5+2. Bu hafta dolsun öyle gideceğim siz gittiniz mi 🥰
Esen01 Seydanur Bende suan 4 + 4 deyim bugun bthcg degerime baktrcm . Adet gunumde kan testi yaptrdm 33 cikti normal mi sizin kacti
Betul-85 6+1 benim ki.Geçen hafta çok fazla bulantı ve kasık ağrısı vardı,bu hafta mide ağrısı ve yanmasına döndü,bir de aşırı derecede yorgunluk,halsizlik var,sizde varmı yorgunluk
YaseminBaris Bende 7+2 haftalik oldum kizlar belirtim yok sadece göğüslerde siskinlik ve asiri uyku hali var bende 😊😊 bide malesefki yeme isteyik cogaldi gibii 😊
Fatmanurr94 Dilanilhn aynen bendede suan öyle, doktorun 1-2 haftaya bulantilarin daha yogunlasir demisti ama nasip😊
Fatmanurr94 Bende 6 hafta 4 günlügüm, arada sirada bi bulanti geliyor ama aff edersiniz kusacak kadar degil ama gögüslerim asiri derecede hassas ve dokununca bile agriyor vr galiba uyanmasam 7/24 uyiyabilirim öyle halsiz ve yorgunum. 5ci haftanin sonunda 6ci haftanin basinda kasik agrilarim vardi ama suan gecti sükür. 6+0 da keseyi ve yolk kesesini gördüm🥰😍 Tabbim isteyen herkese nasip etsin insallah. 🌸 Bizlerde saglikli sihhatli kucaklarimiza alalim insallah😍
Hatice1907 [silindi] bende bugün 6 haftalık oldum çok aç kalınca bulantılarım oluyor bel ağrısı baş ağrısı göğüs ağrısı var kasık ağrılarım hiç geçmiyor zaten arada şiddetli oluyor sizde de öyle olan var mı
Fatmanurr94 Hatice1907 evet bende öyleydi 😕 coğu kez adet olcam hissi bile geldi ayni öyleydi agrilar. Gecmis olsun insallah hemen gecer. 6ci haftada daha iyim sükür, darisi size insallah🌸
Ablaytuba 6+3 haftalığız bizde 2 gün önceye kadar mide bulantim kasik ağrım vardı bu iki gundr yok bse. bu seferde tedirgin oluyorum acaba ters bsemi var die☹☹
llFatma Ablaytuba Her insanda değişiyor. şükür ara ara bulantım var ama kusma yok. Bazıların ise kusmadan duarmıyor. Kasık ağrı kanama ve şiddetil olmadığı sürece korkma. Bebek yerşeiyor demek. Benim şu an kasık ağrım da kesildi. Sadece halsızlık ve ara ara bulantım var. Salatalık yiyorum iyi geliyor:D
Hatice1907 Fatmanurr94 inşallah ya insan şiddetli olunca korkuyor rahmim ağrıyor resmen doktorum normal dedi bakalım 1 hafta sonra kalp atışını duycam o zaman rahatlarım inşallah 🌸🙏🏻