benaslindayohum Zemirayda gözünüz aydın rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etmiş insallah saglikli huzurlu hayirli bi evlat olur 🤲🤲 bende kuvoz yolu gözlüyorum her gun gidemiyorumde uzaktayiz diye cok zor valla ☹
Zemirayda benaslindayohum sabredin ve asla pes etmeyin 10 11 gün kaldı oğlum ve ağlamadım ve asla pes etmedim biliyorum ki çıkacak dedim ve gerçekten orda iyi bakılıyor inşallah evladına sende kavuşursun 🤲❤️