merhaba çok geçmiş olsun , bende de idrar Enfeksiyonu vardı dahiliye ye gittim tek kullanımlık şase ilaç verdi geçmedi. O dönem düşük tehlikesi yaşadım kanamam oldu. Kendi kadın doğum doktorum antibiyotik yazdı Azosilin 500 mg tablet kullandım ve çok şükür geçti.