Nurssss bol bol su iç. Ben senden daha ağırını yaşadım kanımda enfeksiyon çıktı böbreklerime kadar yayılmıştı yeşil yeşil enfeksiyona bağlı kusmalar yaşıyordum. Benim daha berbattı. Ölüm gibi bir şeydi antibiyotik kullandım günde iki litre su içtim. Geçti o ızdıraplar çok şükür ama enfeksiyon hala var o nasıl tamamen geçecek bilmiyorum.. gebelikte enfeksiyon tam bir baş belası ..
sana tavsiyem ilerlemeden allah korusun benim gibi olmadan bol bol su iç iki-iki buçuk litre iç günde