Ayseee3434 Dövecek gibi tepki vermesi çok yanlış. Nazikce bunu koymayalım demesi yeterdi. Yani öyle böyle kötü çok kötü bu ne biçim isim denmez. Ben isim değiştirme davalarına giriyorum mesela genellikle ismini değiştiren kişilerin kimlik adı Şeyime, Muhammed, Mahmud, Börte isimleriydi hatta çocuğun ismini Korkmaz koymuşlardı. Dosyayı incelediğimde çocuğun soyadı Korkmaz sandım öyleydi. Genellikle sebep olarak dalga geçildiklerini delil olarak veriyorlar. Yani bence pek iyi olmayabilir diyorum lise hayatım zehir gibiydi Öcü gel, Öcü git derlerdi bana lakap gibi. ☹ Ortak karar vermeniz daha iyi olacaktır ister ikinizinde gönlü olsun Eyüp Cesur olsun isterseniz de ortak, içinize sinen benim oğlumun adı kesinlikle bu olmalı diyeceğiniz bir ismi koyun. 😊