Kevserrrr1 Ezgihrcnn 5. Ayda ben 10 kilo almıştım 😂 şuan 8 aylığım +5 daha aldım 🙄 en çok kilomu gebelik başında aldım maalesef biraz fazla abarttım galiba 😬😬 inşallah böyle devam edersin şayet ben kendimi tanıyamıyorum 🙄😬 ama yavrum evladıMa değer 😍
Ezgihrcnn Kevserrrr1 yaa maşallah olsun tabi. 🙈Herşey minikler için. Doğum sonrası sıkı bi sporla halolacak şeyler 🥰🤷🏼♀️ Hiç canınızı sıkmasın 💫
Fatma7245 Azramm33 allahım sağlıklı evlat nasıp etsın ama bızım burda derlerkı göğüs kararması olmazsa bebek erkek olur sızden rıcam merak ettım cınsıyetı ogrendııgınzde bana da soylersenız sevımırım
Kamile71 VeraVrea aynen ya bende öyleyim damalrlarim bir parmak genişliğinde nerdeyse ellerim filan damarlı damarlı erkek eli gibi oldu bikini bölgesi kapkara koltuk altı kapkara göbek deligide
Nursam_3 Kamile71 merhaba şu an bende o durumdayım. Sadece göğüs ucum değil göğsümün tamamı karardı ve çillendi gibi. Geçiyor mu sonrasında? göbek deliğimde karardı tabi
Fairymom belisslinaa geçiyor canım doğumda daha çok kararıyor ama emzirme döneminde yada emzirmeyi bıraktıktan sonra geçiyor kızımda öyle olmuştu
Nursam_3 belisslinaa merhaba şu an bende o durumdayım. Sadece göğüs ucum değil göğsümün tamamı karardı ve çillendi gibi. Geçiyor mu sonrasında?