Kevserrrr1 okurken fenalık geçirdim 😅 analık zor gerçekten 5 aylık hamileyim. Vucudumda göbek hariç değişiklik olmadı. Göbeğimde çok yok iç karnım gneiş sanırım 2.5 kilo aldım. Et ben göbek deşiğimin içinde çıktı kötü gözüküyor gitsin 😂 göğüslerimde normal şuan diğer yerlrdede kararma yok ama tabi daha yolumuz var ne gelir başa bilinmez. Herşeye hazırladım kendimi ama peş peşe sizden okuyunca oy oy anam dedim 😅😅