Yuceroglu Emirinannesi34 yine suyumuz azalmış ve 1 haftada hiç kilo almamış. yatış verdi iyiki yazmışım
Yuceroglu Nazli_01 bazen şimdi almayıp son haftalarda alıyor dedi. Ama su azlıklarında gelişme geriliği oluyomuş malesef 🙄
Ozge890 Yuceroglu aaaa cok geçmiş olsun nasıl anladınız benimde şimdi sancim var uyuyunca, Geçiyor umarım gecer
Yuceroglu Ozge890 çok teşekkür ederim 🙄Bende sancı yok da bebek hareketlerini izliyoruz devamlı işte. Siz de takipte olun 🙄
Yuceroglu Ozge890 Geçen de bundan daha düşüktü suyu düzelttik baya. Ama 1 hafta hastanede yatmıştım 🙄 Şimdi korku sardı beni. Ya gelişmezse diye 🙄 Kıpır kıpır olan bebek sakin sakin takılıyor
Yuceroglu Senasonmez Valla bilmiyorum artık. İyice sinirim bozuldu. Bu durumdan 🙄 Suyu az olduğu için o da yazıl hareketlenemiyo
idiloska Nazli_01 bana da aynısını dedi, dönmeye çalışıyor o nedenle fazla hareket ediyor ve yeri daraldı artık dedi, baya can acıtıyor artık.
Nazli_01 idiloska aynen canım cok can acıyor bugun 36. Haftaya gırdık Rabbım saglıklı dogumlar nasıp etsın cumlemıze