Yuceroglu Kızlar 2 saattir karnım taş gibi. Bebek hareketleri de azaldı gibi dünden beri belirli küçük küçük. 17.00 den beri hareketi yoktu. Şimdi hıçkırık tuttu o hareketi var. Geçen de böyle azaldığında suyum az çıkmıştı korkuyorum 2 saattir 🙄
Emirinannesi34 Yuceroglu bir acile gitseniz en azından içiniz rahatlar, varsa da bir durum erken gitmiş olursunuz. stres yaparsanız bebeğide strese sokarsınız
Duygu6166 Yuceroglu benimde bi kaç gündür öyle karnım tek tarafa toplanıyor bazen sağ bazen sol bazen ortada acıtıyo bu da iki gündür de hareketleri az kanala mı girdi acaba başka sıkıntı yoktur inşallah😔
Ozge890 Yuceroglu zihnimde dünden beri bebeğimin hareketi yok cok korkuyorum insallah bisey yoktur ksrnimda sert
Yuceroglu Busragmstmr Evet o yüzden de bebek hareketleri azaldığı için çok tedirgin oldum. Ne kadar sizinki
Yuceroglu Duygu6166 geçen tansiyondan ötürü suyum az çıkmıştı bu sefer de korktum. Kuruntu yapıyorsun diyorlar birde iyice sinir oldum. Siz de ihmal etmeyin bence
Yuceroglu Ozge890 doktorunuza haber verin bence. Bu yüzden geçen 1 hafta hastanede yattık. Doktorum say dedi
Ozge890 Yuceroglu umrunda degillki sureklj söylüyorum nstye git diyor başka dedugi yok bakalım haziranın 7sinde randevum var
Busragmstmr Yuceroglu şu an 35+1 ama hareketlerimizde sıkıntı yok. Ama arkadaşım 3 gün önce(37+5 de) hareketi az diye gidip doğum yaptı suyu bitmiş yani takip etmek lazım
Nazli_01 Yuceroglu canım benım gunlerdır karnım tas gıbı aynı haftadayız yarın 36 ya gırıcem doktorum normal yerı daralıyor dedı.
idiloska Nazli_01 bana da aynısını dedi, dönmeye çalışıyor o nedenle fazla hareket ediyor ve yeri daraldı artık dedi, baya can acıtıyor artık.
Mutlu_damla Yuceroglu çikolata ye, az miktarda yani yaklaşık yarım su bardağı soğuk su iç. Bunlara tepki vermezse git görün canım
Yuceroglu Emirinannesi34 yine suyumuz azalmış ve 1 haftada hiç kilo almamış. yatış verdi iyiki yazmışım