Tubasam öncelikle başın sağolsun. Mekanı cennet olsun babacığının. Ama şunu unutma baban bu dünyadaki görevini tamamladı. Artık bir anne olarak senin görevlerin var son nefesine kadar kendine iyi bakacaksın ki bebeğine yararlı bı anne olabilesin. Elbette ki acın büyük ama biraz bebeğin için toparlan artık olan oldu düşmenle alakalı da olabilir ama olmayabilir de.yani olan oldu ve artık muhteşem bir çocuk getirdin dünyaya bundan sonra bunun için pişmanlıklar yaşamamak adına daha dikkatli olacaksın önce ruhsal sonra fiziksel olarak kendine iyi bak. 🙏 Yaşı da bahtida uzun olsun bebeğinin 🧿