Geçen ay bir arkadaşım 7 aylık erken doğum yaptı. Her konuda olduğu gibi hamile kaldığında da çok pimpirikli davrandı herşeyine dikkat etti. Sigara yok alkol yok yeme içme nerede doğal şey varsa aldı yedi. Bir değil 3 doktor birden bakıyordu her ay düzenli kontroller buna rağmen erken geldi bebek. Nasip neyse o kuzumm. Bu yıl çok fazla duyuyorum erken doğumlar. Belki de bu Corona dan . Hayatımız eski düzeninde değil haliyle bazı şeylere de sebep olabiliyor. Stres hareketsizlik endişe v.s.. Sağlıkla büyüsün inşallah bebeğin. Bizim arkadasin bı ay kuvezde kaldı şimdi evinde büyüyor 😁 kendine sakin bu eziyeti yapma senlik bı durum yok bebeğin sıkılmış artık gelmek istemiş artık bundan sonra karnında değil canında büyütmeye başlayacaksın. O yüzden stres yok 😉