Hatice-31 Allah razı olsun canım benim valla canım burda hiç özel hastane yok sadece özel polikinlik var oraya gitmistim 1 hafta önce bana bebeğin 3 haftalık sadece kese var dedi normalde 6 haftalık bebek olması gerek.ama birşey anlamadım zaten 3 haftalık bebek ultrasonda görünür mü hiç ya biz 4 haftalık olunca anca normal testte görüyoruz 3 haftalık diye bebek olur mu ki olsa bile 3 hafta gerilik olur arada 😭