Hatice-31 benimde 2.gebeligim kürtaj ile sonlandı. Her hafta gittiğimde bebek 6 haftada gelişimi durmuştu. Kalp atışını hiç duymadım. 10. Haftaya kadar bekledim. Sonra kürtaj oldum. Tevekkülumu hiç bozmadım. Neden oldu niye oldu diye sorgulamadim. Veren Allah alan Allah. 6 ay aralıklı kanama oldum. 6.ayda adetim düzene girdiği ay bal tarçın çörek otu ile o ay hamile olduğumu öğrendim. Doğum yaptım Şimdi bebeğim 25 günlük oldu bile Allah’a hep dua et şükret hiçbir şey sebepsiz değildir.