miniginannesi9 Duyguonurer bende 33+1 im, o hastaneye bı kez görünmek istiyorum, ama randevu bulamiyorum siz hamgi gün aldınız, iki haftadır bakıyorum randevu yok
Duyguonurer miniginannesi9 ben yarın için aldım bu akşam oylesıne bakmıştım bı doktordan yıne vardı sureklı gırıp bakın takıp edın denk gelıyor oyle
ertugrulunannesi miniginannesi9 geçen hafta gündüz 2 de açtılar randevuları. Bazen de sabah 10 da açıyorlar. Sürekli girip bakmak doktor doktor talep kurmak lazım. Ben öyle her hafta alabiliyorum ancak
Duyguonurer Rabia2934 her zaman degıl ama bazen randevu dusmeyınce yonlendır dıe bır yazı çıkıyor yonlendırı tıklayınca oluor
Ozlemmirza Rabia2934 ama bı doktor sadece tüp bebek yapacak hastalara bakıyor. Altta yazıyor zaten boşuna gidesiniz. Gebe yazması lazım
ertugrulunannesi İlk kez alacak olanlar gebe polikliniği yazmasına çok dikkat edin yoksa bakmıyor doktorlar. Ben 6 aydır oraya gidiyorum
ertugrulunannesi Duyguonurer doktor doktor değişir bu durum bazıları çok sert cevap vermiyor hiçbirşeye. Bazısı da çok yumuşak
Gul76 miniginannesi9 yani okadarini bilmiyorum ama ben kemdim randevu gece 12de sonra baktigimda buluyorum bende oraya aldim daha önce gece oluyo genelde
Duyguonurer ertugrulunannesi bugun gttım can Tercan a gayette ıyı bır doktordu ne sorsam cevapladı ama ozeldekı gıbı detaylı bakmıyorlar tabı yıne de memnun kaldm sadece yannda asıstan vardı ona ıs ogretıyodu
miniginannesi9 Duyguonurer şuan gebe hastalara bakıyorlar değil mi? İki gundurb182 yi arıyorum, randevuları sisteme atılmamış diyolar. İleri tarihlerin randevuları hala yok