Gokcenuroztan Sancılarım vardı çam sakuraya geldim hastane mükemmel baya temiz ve güzel inşallah doktorlarıda öyledir bekliyorum kontrol için
Gul76 fatma-kpnk benim yengemde dün gece saat 3te doğum yaptı hala orda 24 saat kslmasi lazımmış valla baya memnun her hastaya 1 oda verilmis ve cok temiz bi hastane memnun kendiside
Duyguonurer Bende cam sakurada doğum yapmak ıstıyorum yarın kontrol ıcın randevu aldım ılk defa gıdıcem. Ama hastane hakkında hıcbır bılgım yok herkese ayrı oda verıolarmı yoksa ıstege Göremı ?
Duyguonurer Rabia2934 MHRS den aldım ben genelde 4 den snra güncelleniyor randevular bıldırım gelıor zaten telefona ıkı günde aldım ben
Duyguonurer Rabia2934 randevu alırken çıkmayınca altta bıldırım gelmesı ıcın yazı çıkıyor onu tıklayınca bıldırım gelıor sana ıster 7. 24 ıster başka saat aralıgında yazıyor zaten yonlendırıyor senı . Ama akşam üzeri tam 4 de gir alırsın
miniginannesi9 Duyguonurer bende 33+1 im, o hastaneye bı kez görünmek istiyorum, ama randevu bulamiyorum siz hamgi gün aldınız, iki haftadır bakıyorum randevu yok
Gul76 miniginannesi9 yani okadarini bilmiyorum ama ben kemdim randevu gece 12de sonra baktigimda buluyorum bende oraya aldim daha önce gece oluyo genelde