Bende suan 35 im 1 hafta önce ayni şekilde bana da cok baski yapıyordu. 10 gunde 1 gidiyorum ben doktora. Su gibi akıntım benim de var ve hep çamaşırım ıslak. Doktorum yatip dinlenmemi söyledi ve basinin aşağıda olduğunu söylemişti, ama acilma falan yok gelmeye niyetli degil korkma dedi. Yine doktorunuza danisin ama biras yatıp dinlenmeye dikkat edin