eminerol Anneler 35 haftalik oldum… bugun sabahtan belli kızım aşağıya baskı yapıyor igne gibi sanki bıçak saplarcasina harekelteride değişik sanki..geçen hafta başı aşağıda dedi doktorm.az önce uykuya dalmışım kalktgmda iç çamaşırım ıslanmış hem de afedersiniz beyaz peynir gibi akintim gelmis önemli bsymidir sizce yaşayan oldumu
Glbnpk eminerol akıntıyı bilmiyorum ama birkaç gündür kasık ağrım var. Çocuğun henüz yerleştiğini düşünmüyorum çünkü hala çok hareketli, kendine bir yer bulmuş gibi değil yine de tedirgin oluyorum. 34+1iz.
Nilasyamom eminerol biz de 35+3üz. 32 de baş aşağı dönmüştü, o zamandan beri hep kasıklarımda kızım 🙈 şükürler olsun harika bişey
Rerere eminerol canım ihmal etme lütfen doktoruna sor ya da ya git görün doktora. Geçen hafta doğum yaptım sancılarım vardı ne eşim ne kayınvalidem inanmadı bu doğum sancısı değildir dedi ama ısrar edince doktora gittik 6 cm açılmam olmuş ve biraz daha bekleseymisim evde hem ben hem bebeklerim çok ciddi sorun yasayabilirdik acilen sezaryene alındım doğum oldu yani demem o ki önemseyin sancıları vücudunuzu en iyi siz tanırsınız
eminerol Meris2021 şuan tam 35 haftaligiz rendavu günümde bu ayın 7sinde yani 36 haftalik olucaz haziran 15 demişti engeç 25i demişti bakalim
Glbnpk eminerol evet ama şiddetli değil çok az. Normalde adet sancılarım berbat olur. Sanırım yakancı kasılmalar. Cuma günü doktora gittim sancı çıkmadı. Her şey yolunda dedi.
eminerol Meris2021 yo bilgi vermedi doğum şekliyle alakalı. Bu gittgmde çatı muayenesi olursam belki söyleyebilir
Glbnpk eminerol hazırlık kasılmaları galiba. Annebebekhemsiresi var instagramda tam az önce okudum son gönderisine siz de bir bakın isterseniz.
Zabite Glbnpk akşamlar uyutmuyor bəni kasilmalar bu akşam uykuya daldikca kasilmalara göre kalkdim kasilmada oldukda sanci veriyor
eminerol Ozge890 yeri daraldigi için olabilir geçen haftalar da bende de öyle olmuştu geri normale dondu
idiloska 35+2′yim bir haftadır kasılmam var geceleri, sanırım döndü, tekmesi kaburgamda, hıçkırdı az önce kasıklarımda hissettim elimi koydum oradan geliyordu. Muayenem 7 haziranda.
irmsm idiloska bende 35+2 yim tam aynıyım 😇 doktor bana 19 haziran ile 30 haziran arası bir tarihte alırım dedi ben sezaryen istiyorum