minikam elisamnlannesym sezeryan oldu canım çok şükür ikimizde çok iyiyiz bu zorlu süreci atlattık darısı başınıza inşallah
minikam Sezeryanla ilgili hiç ağrı hissetmedim sadece gaz sancısı oldu gazımı çıkarmama rağmen hala sancım var