Minik_kalplim_ Daha dün doktora gittim herşeyi iyi güzel dedi ama içim rahat değil çünkü bebeğim nerdeyse oynamıyor derinden bikaç hafif kıpırtı duydum.3 Gündür böyle ya çok gerildim 😭
Nilya88 Minik_kalplim_ doktordan geldiğim gün nedense benimki de hareket etmedi sıkımtı yapma ufak da olsa hissediyorsan bişey olmaz yeni kontrolden gelmişsin
Kubrakorkut Minik_kalplim_ Canım yoruldun mu oynar diye bekleyince de oynamıyor lar endişelenme Allah’a emanet Ler iyidir canım güzel bi duş al dinlen insirah süresini oku vesvese ye kapılma canım Allah’a emanet Ler yavrum üzülme bebisi de uzme
Tweety1 Minik_kalplim_ canım kendini korkutma dün doktor görmüş zaten için rahat olsun buradan okuduğum kadarıyla 28 haftaya kadar düzensizlik normalmiş çikolata yiyip sola uzan dinle bakalım bebeğini ❤️🥰
Minik_kalplim_ Masal53 hareket azlığı var dedim böyle yorum yapmanıza ne gerek var ? Sıkıntımı dile getirip paylaştım kadın kadından anlarmış derler ya bnce hiç anlamıyor
Pembe_duslerr Minik_kalplim_ cAnım bende 22+2 yim birgğn cok kıprıyor birgü hiç kıpramıyor yada nadir kıprıyor bu haftalar ztn böyle olurmus sonradan düzene girermiş
Saree1 Minik_kalplim_ o haftalarda benimde olmuştu hareketleri çok derinden be cılız geliyordu çok az hareket ediyordu ama ertesi gün normale döndü belki pozisyondandıe hemen telaşlanma bol bol su iç tatlı ye soluna yatıp dinle bebeğini Allah esirgesin inşaallah korkma bişey olmaz
Pelinbyrktrlr Minik_kalplim_ Korkma canım ya ben de 24te öyleydim sinirlerim bozulmuştu hatta birkaç gün. Şu an 29 haftalık olduk hareketler düzene girdi ve arttı. Gerçekten de 28den sonra düzelir dedikleri doğru
Ahsen03 Minik_kalplim_ merhaba bende 24 haftalığım da doktor muayenede nelere baktı ne kadar sürdü muayene. Bir de kaç gr suan
Minik_kalplim_ Kubrakorkut teşekür ederim yorumunuz için 🙂🙏🏻Böyle insanlara ihtiyaç var pozitif düşüncelere🙏🏻
Masal53 Minik_kalplim_ elini karnına koy biraz bekle bende bazen hissetmiyorum elimi karnımı koyduğumda anlıyorum 🙈
Kubrakorkut Minik_kalplim_ Rica ederim canım bide yirmi dört haftalık Ken düzensiz oluyo canım öyle okuyorum yani vende burda 28 hafta da düzelir meraklanma Allah’a emanet Ler ❤️🌹
Beyzoss95 Minik_kalplim_ bir süre sırt üstü yat o orada sıkışınca hareket ediyor ☺️ hiç içine de kötüsünü düşürme rabbim sağlıkla doğmayı nasip etsin hepsine
Atesbeyinannesi Minik_kalplim_ korkma canım benim de o haftalarda öyle olmuştu birkaç gün doktor arkasını dönmüş bebek hareket ediyor ama sen hissetmiyorsun demişti 🤗
Ervaerva İşk gebelikte bebek hareketleri geç hissedilir zaten öyle ağır hareketleri olmaması çok normal bebek daha ufak bir kaç haftaya daha net hissedersin