Olmazoylesey huma2018 duhan duman demek. Çocuğa duman ateş gibi isimler vermek doğru değildir. Muhammed duha da olabilir. Duha kuşluk vakti demek. Miraç da göğe yükselmek-göğe çıkmak demek. Bence telaffuzdan ziyade manaya bakıp kendiniz karar verin. Çocuğun Anne baba üzerindeki hakkından biri de isimdir. Kıyamet günü isimden hesap sorulacaktır. Allah bağışlasın hayırla gelsin inşaallah 🌸
huma2018 Elif2912 evet biraz zor söylemesi ama çok duyulmamış bir isim olduğu için de hoşuma gidiyor bakalım hangisi nasip olcak
Deletedmom54555 Ata koyacağız biz eğer erkek olursa 🥰 Aslında ben Mustafa Kemal istiyordum ama eşim vefat eden babasının adını da istiyor o yüzden Ata diye düşündük 💕 Kuzey , poyraz, Ege gibi isimler de hoşuma gidiyor .
Zhrbzl Deletedmom54555 3 isimide cok beğeniyorum ama etrafımda var ondan koyamıyorum YAĞIZ nasıl ? Soyadımız gürbüz. YAĞIZ GÜRBÜZ hoş geliyormu
Elif2912 huma2018 cinin vuhan kentine benziyor suresi var bu ara sik sik duyuyorum ama mirac daha agir daha tok bir isim
Dila71 Zhrbzl bende Mehmet Yağız koyucam sanırım bugün karar verdim 😅😅 Yağız soylemesi zor olur mu diye düşünmüyor değilim tabi..
archerwoman Sadece_anne ali ve yusuf hariç çok ağır isimler değiller mi sizce bilemedim bu kadar yoğun ağır isim koymak🤨