ebozbey Theozlem canim çok iyi bir doktor bende ona gidiyorum bu semtte herkes ona gidiyor çok yoğun fakat ilgiden asla eksik etmiyor. Gorumcemde doğum fotoğrafçısı orada oda en iyi doktorun irfan ve sadık bey olduğunu söyledi
Theozlem ebozbey çok teşekkür ederim içim biraz daha rahatladı.. doğum kasım gibi olacak nasipse ama şimdiden araştırmak durumundayım kim iyi kim kötü çok sağolun :)
busrak97 ebozbey Merhabalar bende en başından beri Can Hastanesi Gönenç Hanıma gidiyordum. Dün bir anda başka bir hastaneye geçmiş. Cumartesi için Sadık beye randevu aldım. Umarım iyidir..
poyrazinannesi3547 Cicek08 Aylin hanım anlamında doktoruydu 2 yiğenimin doğumuna grdi maşallah süper bi doktormuş
ebozbey zllcnlky bende can hastanesine gidiyorum benim doğumum Ekim ayında ve 5250 olacakmis biz müdürüyle konustuk
Sinem_Vardar12 ebozbey peki temmuzdan önce ne kadar olcak benim doğumum ağustosta ve ben irfan beye sırf doğumu çok pahalı diyorlar diye gitmedim normalde on numara bir doktor yaaa☹️
Sinem_Vardar12 Theozlem bütünarkadaşlarım o kadar çok Memnun ki sana anlatamam ben gitmiyorum çünkü doğumu çok pahalı falan dediler diye ama gerçekten normalde on numara bir doktor tavsiye ederim herkes memnun
Theozlem Sinem_Vardar12 diğer özel hastanelere göre fiyatı normal aslında 4750 civarındaymış medicalpark falan uçmuş durumda. İrfan bey iyiyse ona gideyim ins ben de memnun ayrılırm çok teşekkürler 💕
Sinem_Vardar12 Theozlem bütün arkadaşlarım gayet memnun yengem bile memnun kimse memnun olmadık demiyorlar işinde çok iyi bir adam gerçekten. Rica ederim bu arada 😊
Mervebozkurt35 İrfan beye gidiyorum bende memnunum sadece fazla yoğun bir doktor :) memnuniyeti yüksek olduğu için