MelisDeniz merhaba, benim ileri düzeyde pko var 26 yaşındayım, doktorum gebeliğime engel olmadığını söylemişti 7 ay hiç birşey kullanamadan doğal yollarla hamile kalmaya çalıştım fakat olmadı sonrasında klomen ve çatlatma iğnesi denedik yine olmadı ama tabi inanılmaz stres yapıyor ve kafama takıyordum, sonra izmirde deprem oldu biraz pskolojim bozuldu ben bebek işini erteliyorum dedim kafamdan tamamen sildim yani ve o ay hamile kalmışım. Bence kesinlikle ve kesinlikle pskoloji çok önemli… şuan 30 haftalık gebeyim rabbim olmayan isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻