MelisDeniz Merhaba tecrübelerinizi merak ediyorum. Mart ayında pcos olduğunu öğrenmiştim. Doktorum gebeliğe engel bir durum yok ileri seviye değil demişti. Fakat ben hormon testimi adetin bittiği gün vermiştim. Sonuçlar o nedenle doğru olmayabilir mi? Pcos olup gebe kalanlar öncelikle doğum kontrol gibi tedavi yöntemleri mi denediler yoksa gebe kalmaya yönelik ilaç tedavisine mi başladılar klomen, aşılama vb gibi..?
Gamzeinci00 MelisDeniz hiç bir şey yapmadım ilk çocuğuma 6 ayda ikinciye bir gece de hamile kaldım stres yapma sakın çok etkiliyor
Miniiikk2 MelisDeniz klomen kullandım ardından çatlatma iğnesi vuruldum ilk deneme de tuttu 18 haftalığız
Hosgeldinbebek MelisDeniz merhaba, ben de Nisan da öğrendim pcos oldugumu, reglilerim düzenli. Boş ya da kimyasal gebelik yaşıyorum sürekli, genetik de temiz geldi. Bilemedim yani, pcos olanlar tecrubelerini yazarsa çok iyi olur hepimiz için 💚
Bsrtncsoy MelisDeniz merhaba.bende pcosum.3yil hic korunmadim bitkisel kürler denedim fayda yerine daha cok hormonlarımi yükseltti.Once hormon tedavisi gördüm düzeldi fakat gebelik olmadi.2sene yumurta takibi klomen çatlatma iğnesi ile 3 kez denedim tutmadi.En sonunda bi tüp bebek merkezine başvurdum.5 yılın sonunda aşılama ile gebe kaldim.Ama pcos olup kisa zaman içinde hamile kalanlarda var.Hakkimizda hayırlısı en güzeli olsun 🌼
MelisDeniz Gamzeinci00 allah bağışlasın canım. Stres ilk zamanlardaki gibi yapmıyorum ama yine de ister istemez düşünüyorum. Ocaktan beri deniyorum
Gamzeinci00 MelisDeniz ben ilk benegimde artık istemiyorum deyip pes ettiğim ay hamile kaldım kafamdan tamamen atıp başka şeylere yoğunlaşmıştım
Nehir-Poyraz Hosgeldinbebek bende pco hastasıyım senelerdir bende bir kimyasal yaşadım şimdi sen böyle deyince ürktüm çok korkuyorum tekrar olursa diye
MelisDeniz Bsrtncsoy Allah bağışlasın kuzum. Neler yaşamışsın🌸 ben de yeniden gidicem doktora bir sorun yok polikistik görünüm dedi. Ama o zaman 35 günde bir regl oluyordum son iki aydır 45-50 oldu 😔
Bsrtncsoy MelisDeniz Evet ya maalesef bu gecikmeler insanı çok yoruyor.benimde öyleydi 4 5 ayi bulduğu bile oldu.Bence en doğrusu beklemek yerine bir an önce doktora gidip gereken neyse onu yaptirmak.İnsan çok yıpranıyor.Her adet gecikmesinde ayni merak heyecan.Bu ay takmiyorum kafama düşünmüyorum diyosun adet günü gelince heyecan basıyor soluğu eczanede aliyosun 😀
Mammacita Ben bu ay femara kullandım ama çatlatma iğnesini kaçırdık maalesef bayram tatilinden ötürü kimyasal gebelik oldu bu ay yine deneyeceğiz İnşallah tutar.. ÇOK stres yapıyorum sinir geliyo kendime kızıyorum bu kadar takmamak gerekir sanırım
MelisDeniz Mammacita umarım güzel haberler verirsin kuzum. Stres çok etkili kesinlikle ama aklımdan da çıkmıyor ki
Gul_nur Bende bir pcoslu olarak stresin çok önemli faktör olduğunu düşünüyorum. Benim 1 buçuk yıl korunmadigim halde olmadi. Doktora gittiğim de pcos var yumurtaların catlamiyor dedi. Inofolic hapını kullandım 5 ay kadar bir süre. Hamile kalmadan son 3 ay da hic bir şekilde kafama takmadım olursa olur gözüyle baktım. O 3 ay boyunca da adetim günü gününe gelmeye başladı. Sonra da bi baktım hamile kalmışım. Bende çok kür denedim incir suyu sogan suyu hepsini denedim her gün yürüyüşe çıktım sporuma dikkat ettim ama nafile o zamanlar da kalmadı ne zaman stres olmadım o zaman yanıt verdi. Simdi her pcos olana diyorum ki pcos hamilelige kesinlikle engel değil stresle yaşamdan uzak durmak düzenli kontrollere gitmek.
MelisDeniz Gul_nur ah kuzum benim doktorum baktı pcos dedi dostinex ve vitamin verdi. Ama hiç demedi yumurtaların çatlıyor ya da çatlamıyor vs. anlamadım yani off tekrar gideceğim. Stressiz olmak lazım ama ister istemez düşünüyorum
Deletedmom_5 MelisDeniz benimkisi biraz ileri derecede polikistikti. Tedavi olarak doktorum suya karıştırılan bi folik asit verdi baya güçlü olduğunu söyledi bunun yanında düzenli spor ve yürüyüş yaptım pirinç makarna hazır gıdadan uzak durdum sağlıklı beslendim yulaf keten tohumu muz havuç bol bol yedim bu sekilde kontrol altında tutabildim
MelisDeniz Deletedmom_5 çok geçmiş olsun canım.. fsh 7, lh 8.8 di gayet iyi dedi ama işte adetimin 7. Günü vermiştim testi üzerinden de iki ay geçti. 😔
Deletedmom_5 MelisDeniz Bence yine bi hormon testi yapın ama adetin 2. Veya 3. Günü yaptırın hazır o kadar büyümemisken durdurmak daha kolay
aselveannesi17 Bende pcos um adetlerim bazı aylar düzenli bazı aylar 45-50 günde bir olurdu. İlk adetimden beri düzensizdi evlendikten sonra pcos olduğumu öğrendim doktor doğum kontrol hapı önermişti ama ben hiç kullanmadım zaten o dönem istemiyorduk . Sonra bebek istediğimiz ay ovülasyon testiyle yumurtlama günümü ve çatlama günümü değerlendirdim ilk ay hamile kaldım şuan 2 aylık hamileyim Allah’ım isteyen herkese nasip etsin hamilelerin de sağ Salim kucaklarına almayı nasip etsin benim de tabi aminnn🤲🏻🐣❤️🧿
MelisDeniz aselveannesi17 Allah bağişlasın canım ben de ovülasyon testi denemek istedim ama pik görmezsem yumurtlama olmazsa daha çok üzülürüm diye yapmadım benim de şu an 45-50 gün 😏
Kereminannesiiiiiii MelisDeniz canım bende birşey yapmadım sadece adetim düzenli olsun diye yasmin kullanıyordum açıkçası bebeğimin tedavisiz olacağını düşünmüyordum hep o kafadaydım ilacı 6 ay kullan 3 ay ara ver yapıyordum ben o arada olmuş hiç beklemiyorduk planlıda değildi açıkçası.Çocuk işi biraz Kısmet işi Rabbim kimseye aratmasın inşallah 🌸
MelisDeniz Kereminannesiiiiiii Allah bağışlasın canım insallah ya bekliyoruz işte ben de acaba bir süre doğum kontrol ile adetlerim yumurtlamam düzelir mi diye düşündüm 😔