Deletedmom9823
*Luna “ay”, “ay tanrıçası” anlamına gelir.
Başka bir dindeki yaratıcıdan bahsettiği için konulması doğru olmayan bir isimdir.
*Süveyda “kalpteki siyah nokta, siyah leke” anlamına gelir.
*Bade “şarap”, “sarhoş edici içki” anlamındadır. Yine konulması dinen şüpheli olan isimler arasında.
Bununla birlikte işin dini boyutunu düşünenler için şunları demek istiyorum.
Önemli olan ismin anlamıdır, hangi dilde olduğu değil.
Dillerin kutsallığı yoktur.Kur’an kutsaldır. Bebeğinize farklı bir dilde de isim koyabilirsiniz ancak anlamını iyi araştırmak ve telaffuz kısmını unutmamak gerekir.
Bununla birlikte çocuklara “nehir, rüzgar, dağ, vs.” gibi isimler yerine anlamca zengin olan isimlerin konulması öneriliyor.