SusamTanecigi Ayum21 benimde aynı olmuştu bir kezde kimyasal gebelik olmuştu pıhtılaşma varmış bende bu yüzden olduğunu söyledi doktor devlette ilkte hemen yapmazlar ama özeller de yaparlar durumunuz müsait ise yaptırın
Birumut23 Ayum21 Bende aynı durumu yaşadım rahim temizlendiği için kanama fazla olması iyiymiş hiç korkmayın bir kaç günde biter lekelenme de olabilir bir iki gün sonra düzene girer vücudunuz
Ayum21 Adetim 5. Gün de bir anda tamamen bitti bu normal mi ? 4. Gün kanamam coktu bir baktım ertesi gün bı anda bitmiş aynı durumu yaşayan var mı