Hanımlar kürtaj olduktan sonraki ilk adetiniz kaç gün sürmüştü benim normal de adetim 4. Gün biterdi 30 nisanda kürtaj oldum Mayıs 27 sinde ilk adetimi oldum hala daha devam ediyor normal de ilk iki gün çok olurdu üç dört gün yok denecek kadar az olurdu bugün 4. Gün ama hâlâ daha aşırı kanamam var sizler denasıl olmuştu