Simsim5 Redpepper siz ne istiyorsanız bence onu koyun derim başkalarının dediklerine kulaklarınızı tıkayın ☺️
Redpepper PurpleTail bende başka seçenek yok ya hiçbir isme ısınamıyorum o yüzden de artık ikisinden biri olacak mecbur 😂
BusraUras Redpepper Biz UraS koyacağız bebişimizin adını. @3MelekAnnesi3 yanlış biliyorsunuz. İkisininde anlamı aynı. Şans talih demek. UraS ın birde şifali nefes anlamı var. İnsanları yanlış yönlendirmeyin.
3MelekAnnesi3 BusraUras duyar kasayım diyip dur suna yorum yapıyım demişsin farkındaydaysan bayana siz daha iyi bilirsiniz ama yinede bir arastırın dedim bu yönlendirmek degil sadece fikir söyledim siz koyun ben bayana yorum yaptım
Filizaybars Redpepper Benim ilk oğlum 4 yaşında AYBARS . Şimdi 2. Ye 35 haftalık hamileyim URAS KOYDUM 🥰
2prensesannesiiiii Redpepper Bence uraz gayet rahat uras sın söyleme zorluğu var bence uras peltek gibi yani ırjinali uraz daha iyi ve kolay
nurdane3504 Redpepper bence söyleme şekli kolaylığı açısından Uras daha iyi kuzenimin oğlunun adı da Uras
baby_mama Biz Uras koyacağız, Uraz söylemesi çok zor kaba. Z mi S mi diye soran oluyor, o yüzden biraz rahatsızım ileride zorluk çeker mi diye ama başka bir isim yok eşimle ortak beğendiğimiz 🤷🏼♀️
Redpepper baby_mama biz de aynı durumdayız başka isim yok aynı tereddütteyiz ama isim alternatifim olmadığı için artık yapıcak bişey yok 🙄