melzey SuleG ben süngerli ya da kalıplı modellerden vazgeçtim artık. Direk toparlayıcı ya da böyle dantel gibi olanlardan kullanıyorum. Çok daha rahat bi deneyin bence.
bambam_betty SuleG ben de lotus kullanıyordum. Penti de ev içi giymelik penye modeli aldım. 50 tl fiyati. 2 tane aldım. Simdi 2 daha sipariş ettim. Memiktolarim oh be dedi😻 emzirme için de uygun. Ayrica dışarıda bile kullanıyorum.