SuleG Arkadaşlar merhaba .11 haftalık hamileyim ve göğüslerim büyümeye başladı şimdiden .pentide Lotus modelde 80B giyiyorum .oda sıkıyor artık onerebileceginiz model var mı
Siibeell SuleG südyen çok rahatsız edici ya, lcwden emzirme atleti aldım inan çok rahat gögüs kısmı öyle sarkmalı felan değil gayet toparlıyo dogumdan sonrada kullanırsınız deneyin derim
melzey SuleG ben süngerli ya da kalıplı modellerden vazgeçtim artık. Direk toparlayıcı ya da böyle dantel gibi olanlardan kullanıyorum. Çok daha rahat bi deneyin bence.
metehaninannesiii SuleG yok canım hiç durmuyor birde üstünde yok gibi öyle rahat terletme vs bisi yapmıyor
irorkay SuleG e bebekteki çokk rahat cidden ama şöyle göğüsten göğüse sarkık durma durumu değişiyor benim göğüsler biraz büyük mesela e bebeğin sütyeni ile sarkık görünüyor toparlanmıyor fakat çok rahat mı evet çok rahat.
metehaninannesiii SuleG https://resimyukle.io/r/T34CbCejUq https://resimyukle.io/r/eANVqxE4MN bunlar e bebekte olan Kujju Kapsız Emzirme Sütyeni Siyah civilin sitesine girip bunu yanın
Minnak33 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Bustiyer/4747555/1485290 Askıları kalın olduğu için sırtımı da ağrıtmadı sütyenden sonra çok rahat geldi