Seymassrioglu AhahHbzhz büyüyolar illaki bir şekilde ama anne sütüyle beslenseler daha iyi ama nasip kısmet
Yuceroglu Kiymtaysenur eğer emzirme şansın varsa göğsümdeyken mamayı vermeye çalışabilirsin belki o zaman çıkarmaz. Yada mama marka olarak ne veriyorsunuz ? Onu değiştirebilirsiniz
Kiymtaysenur Yuceroglu göğsündeyken verirsen bu sefer memeyi almaz dedi bakalım deneyeceğim emzirdikten sonra
Yuceroglu Kiymtaysenur yok emzirir gibi memeni ağzına ver. Mamayı da enjektöre çekin. Memenin üstünden o emerken mamayı alsın sütün gibi. Belki daha istekli olur. 🙏
Nilasyamom Kiymtaysenur tatlım doğduktan sonra bebekler bi miktar kilo veriyorlarmış sorun etme bol bol emzir
Bade1 Kiymtaysenur evet kilo kaybı oluyor fakat bu kilo kaybı 5 gün için %10 olarak hesaplanıyor bunun üzerine çıkınca sakıncalı bir süreç olarak görülüyor bebeginiz için en dogrusunu yapın. Çok geçmiş olsun